Aller Media data-analyysien avulla lehtitalosta sisältö- ja matkailuosaajaksi

Aller Media on tanskalainen yli 100-vuotias mediatalo. Allerin Suomen yksikössä on panostettu data-analyysiosaamiseen. Dataosaamisen avulla yritys on muuntanut itsensä sisältömarkkinointitaloksi ja matkailuyritykseksi.

Eilen 23.5. DataBusiness.fi järjesti Allas Sea Poolilla mielenkiintoisen seminaarin teemalla: Mitä data mahdollistaa matkailualalla. Datan mahdollisuuksia konkreettisesti avaavan Key Note -puheenvuoron seminaarissa piti Aller Mediasta Laura Avonius.

Olkaapa hyvät:

 

 

Seminaarin materiaali kokonaisuudessaan tulee Databusiness.fi-sivulle.

Tietoa kirjoittajasta

Sari

Viestinnän ammattilainen. #viestintä, #digitalisaatio #paikkatieto

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *